Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z różnorodnymi metodami zarabiania na rynku mobilnym:
ukazanie i porównanie najbardziej optymalnych mechanizmów spieniężania aplikacji mobilnych
najbardziej popularne sklepy z aplikacjami mobilnymi
(Apple App Store, Android Market, Samsung Apps) struktura, proces rejestracji, cechy specyficzne = optymalne dochody
wykorzystanie mikropłatności
wybór dostawcy reklam i sposób promocji aplikacje (osiągnięcie dziesiątek tysięcy ściągnięć)
etapy projektowania maksymalizujące prawdopodobieństwo sukcesu aplikacji
Prezentowana wiedza będzie niezmiernie cenna nie tylko dla programistów, którzy zaczynają przygodę z rynkiem mobilnym, ale również dla tych, którzy mają już swoje produkty i chcą czerpać z nich większe zyski, również osoby z obszarów biznesu, które rozważają wejście na rynek mobilny, dowiedzą się o potencjale tego rynku i tym, jak można go dobrze wykorzystać.
Cała przekazywana podczas tego projektu wiedza jest efektem doświadczeń zbieranych na rynku mobilnych w okresie kilku ostatnich lat, a poparta jest sukcesem wielu aplikacji dla platformy Android i iOS.
AGENDA
Rynek mobilny i marketing mobilny
Rozwój rynku mobilnego na przestrzeni ostatnich lat
Zmieniające się trendy (fast life, fast experience)
Pierwsze sklepy z aplikacjami
Mobilna „gorączka złota"
-sklepy z aplikacjami mobilnymi (proces rejestracji i możliwości zarobku)
-App Store (iOS - Apple)
-Android Market (Android - Google)
-Ovi Store (Symbian, J2ME - Nokia)
-Samsung Apps (Bada OS - Samsung)
-Marketplace (Windows Phone - Microsoft)
-Third Party Markets (i.e. Slideme, Opera Store, sklepy operatorskie)
Metody zarabiania i spieniężania aplikacji na rynku mobilnym
-Aplikacje płatne
-Udostępnianie przestrzeni reklamowej (Admob,iAd,AdWhirl)
Mikropłatności (konsumowalne,odnawialne, subskrypcje)
Metody uatrakcyjniania aplikacji
-Globalne systemy rankingów (Openfeint, Game Center)
-Osiągnięcia (Achievements)
-Content sharing (i.e. Cartoon Gang)
Metody promocji aplikacji
-Social Networking linkage (linkowanie z serwisami społecznościowymi - np. Facebook, Twitter)
-Cross linkage (linkowanie krzyżowe)
-Modele free & premium vs freemium (rozdzielność grup klienckich)
-House ads
-Fora specjalistyczne, fora branżowe
-Review na portalach dedykowanych
-Reklamy (mobilne, webowe, portale tematyczne)
Fake comments & rates
Specyfika poszczególnych sklepów, a żywotność aplikacji
Android Market (struktura, zmiany, możliwości promocji i podwyższania ratingu)
App Store (struktura, rola new & noteworthy, updates)
Targeting
Aplikacje lokalizowane
Podział rynku
Maksymalizacja prawdopodobieństwa sukcesu w praktyce
Mobile App Design Golden Rules
-User oriented programming
-Design + Simplicity + High Quality
Koncept czy ulepszanie
-Discount Calculator
-iBeer, X-Ray, Cracked Screen
Projektowanie aplikacji maksymalizujących prawdopodobieństwo zysku
Wsparcie wielu platform (twórz raz, uruchamiaj wszędzie)
-Corona SDK
-Unity 3D
-Telefony i tablety
Wybór modelu / modeli spieniężania
Aplikacje specjalistyczne, a aplikacje masowe
Dobór ceny dla aplikacji płatnej
Wsparcie reklam w praktyce (Admob vs iAd)
Wykorzystanie mikropłatności na przykładzie
Model „buy by accident"
Różnice kulturowe, a projektowanie aplikacji
American Super Hero Model
świadomość kulturowa (i.e. Cartoon Gang)
Opakowanie ważniejsze niż zawartość
Dobór nazwy
Tworzenie ikon dla aplikacji mobilnych
Szkolenie jest przeznaczone dla:
początkujących programistów rozważających przygodę z rynkiem mobilnym, jak i doświadczonych, którzy chcą zoptymalizować zyski ze spieniężania swoich produktów
ludzi biznesu zainteresowanych rynkiem mobilnym i jego finansowym potencjałem
CENA
900 PLN + 23% VAT
W ramach szkolenia zapewniamy:
- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
- nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu
Warszawa – stolica kraju i miasto na prawach powiatu leży w województwie mazowieckim. Jest to największe miasto Polski. Obszar 517 km² zamieszkuje tu 1 735 442 ludzi. Skupiają się tu najważniejsze instytucje i ośrodki o charakterze naukowym, kulturalnym, politycznym i gospodarczym. Lista zabytków i miejsc wartych odwiedzenia zdaje się nie mieć końca. Do tych najważniejszych i rozpoznawalnych z pewnością należy: Zamek Królewski i plac Zamkowy, Stare Miasto, Trakt Królewski i Łazienki Królewskie, Pałac Kultury i Nauki, pomnik Syrenki Warszawskiej, Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Nauki Kopernik i Stadion Narodowy. Jest tu także cała masa dróg rowerowych. Szczególnie atrakcyjne są te ciągnące się wzdłuż Wisły. Na każdym kroku można spotkać tereny zieleni. Parki, skwery i ogrody to idealne miejsce na spacer. Jest tu też kilkanaście rezerwatów przyrody i dwa ogrody botaniczne. W granicach miasta rośnie nawet las! To zjawisko na skalę światową.
|
Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola